ban.jpg

ENJOY AI Popularity Competition - Water Sports Competition Rules

6059b268681c8.jpg
ENJOY AI-logo-1.0-04.png

2. Πίστα διαγωνισμού και περιβάλλον

2.1 Πίστα

Το μέγεθος του αγωνιστικού χώρου είναι 220Χ120εκ (Εικ. 1), το υλικό είναι ύφασμα PU ή ύφασμα βαμμένο με ψεκασμό, το το πλάτος της μαύρης γραμμής οδήγησης είναι 2,5 εκατοστά.  Η βάση εκκίνησης (30Χ30εκ) βρίσκεται στην κάτω δεξιά γωνία. Στη μέση τοης πίστας βρίσκεται μια πλαγιά που αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος είναι 5cm πάνω από το έδαφος στο το υψηλότερο σημείο του, και το δεύτερο είναι μια πλατφόρμα με ύψος 5cm. Η κλίση δεν είναι σταθερή στην πίστα.

Fig. 1 Schematic diagram of the competition field

2.2 Περιβάλλον πίστας

Το περιβάλλον της πίστας θα πρέπει να έχει ψυχρή πηγή φωτός, χαμηλό φωτισμό, χωρίς παρέμβαση από κάποιο μαγνητικό πεδίο . Ωστόσο, λόγω πολλών απρόβλεπτων παραγόντων στο περιβάλλον που διεξάγεται ο διαγωνισμός, για παράδειγμα, η επιφάνεια της πίστας μπορεί να έχει εξογκωματα ή να είναι άνιση. Μπορεί να υπάρχουν ρωγμές στα τελειώματα της ή μπορεί ο φωτισμός να μην έχει τις κατάλληλες συνθήκες. Οι ομάδες θα πρέπει να σχεδιάσουν ρομπότ που να μπορούν να ανταποκριθούν αντίστοιχα σε απρόβλεπτες συνθήκες.

3. Εργασίες ρομπότ και βαθμολόγηση

Οι ακόλουθες εργασίες είναι απλώς προσομοιώσεις ορισμένων καταστάσεων ζωής. Μην τα συγκρίνετε με την πραγματική ζωή.

3.1 Συγχρονισμένη κολύμβηση

3.1.1 Ένας αθλητής είναι σταθερός σε μια περιοχή της πίστας. Η λαβή τοποθετείται οριζόντια με τη γραμμή επιλογής πίσω, όπως φαίνεται στο Σχ. 2.
3.1.2 Το ρομπότ περιστρέφει τη λαβή έτσι ώστε ο αθλητής να περιστρέφεται και να πέφτει το σημάδι του σκορ (δέσμη 90 μοιρών) κάτω από την τετραγωνική δέσμη με 60 πόντους, όπως φαίνεται στο Σχ. 3.
3.1.3 Η βαθμολογία πρέπει να ενεργοποιείται από την περιστροφή του αθλητή. Το ρομπότ δεν πρέπει να αγγίξει το σημάδι του σκορ.

Untitled-2.jpg

3.2  Κολύμβηση

3.2.1 Υπάρχει μια πισίνα σταθερή σε μια από τις περιοχές εργασίας της πίστας με δύο κολυμβητές στην πισίνα, όπως
φαίνεται στο Σχ. 4.
3.2.2 Το ρομπότ πρέπει να σπρώξει τους δύο αθλητές στο τέλος της πισίνας.

Ένας αθλητής φτάνει στο τέλος της πισίνας = 40 πόντους
και οι δύο αθλητές φτάνουν στο τέλος της πισίνας = 60 πόντους,  όπως φαίνεται στην Εικ. 5.
3.2.3 Η κάθετη προβολή των αθλητών που φτάνουν στη γραμμή τερματισμού πρέπει να βρίσκεται εντελώς εντός των 50 δοκών.

3.3 Καταδύσεις τριών μέτρων


3.3.1 Μια πλατφόρμα εφαλτηρίου 3 μέτρων στερεώνεται σε μια περιοχή της πίστας, στην οποία βρίσκεται ένας αθλητής, όπως φαίνεται στο Σχ. 6.
3.3.2 Το ρομπότ περιστρέφει τη λαβή και ο αθλητής πέφτει από την αφετηρία στην πισίνα (και αγγίζει την
κάτω πλάκα), σημειώνοντας 50 πόντους, όπως φαίνεται στο Σχ. 7.
3.3.3 Η ολοκλήρωση της αποστολής με οποιοδήποτε άλλο τρόπο εκτός από την περιστροφή της λαβής δεν θα έχει αποτέλεσμα.

Untitled-5.jpg

3.4 Υδάτινο πόλο


3.4.1 Ένα γήπεδο υδατοσφαίρισης στερεώνεται σε μια περιοχή της πίστας, όπως φαίνεται στο  Σχ. 8
3.4.2 Το ρομπότ σκοράρει στην πύλη τέρματος (η κατακόρυφη προβολή της χαλύβδινης σφαίρας είναι τελείως μέσα στην πύλη τέρματος) και σκοράρει 60 πόντους, όπως φαίνεται στο Σχ. 9.

Untitled-6.jpg

3.5 Κωπηλασία με κανό


3.5.1 Ένα καγιάκ στερεώνεται σε μια περιοχή της πίστας, οι αθλητές κλίνουν προς τα εμπρός, όπως φαίνεται στο Σχ. 10.
3.5.2 Το ρομπότ τραβά το μοχλό και γέρνει τον αθλητή προς τα πίσω (το μπουλόνι 1,5 εντελώς στη δεξιά πλευρά του
κάτω άκρου της πλάκας), σημειώνοντας 50 πόντους, όπως φαίνεται στο Σχ. 11.
3.5.3 Η ολοκλήρωση της εργασίας με οποιοδήποτε άλλο τρόπο εκτός από το τράβηγμα του μοχλού δεν θα έχει αποτέλεσμα.

3.6 Σερφ


3.6.1 Ένας σέρφερ στερεώνεται σε μια περιοχή της πίστας, όπως φαίνεται στο Σχ. 12.
3.6.2 Το ρομπότ μετακινεί τον αθλητή στην περιοχή σέρφινγκ, η 30 ακτίνα είναι εντελώς πάνω στην 70 ακτίνα (αριστερή
από το 1,5 μπουλόνι) και αγγίζουν ο ένας τον άλλο, σκοράρει 60 πόντους.

Untitled-8.jpg

3.7 Κατάδυση πλατφόρμας δέκα μέτρων


3.7.1 Μια πλατφόρμα 10 μέτρων στερεώνεται στην κορυφή της πίστας. Η λαβή είναι οριζόντια και ο αθλητής βρίσκεται μέσα στη βάση, όπως φαίνεται στο Σχ. 14.
3.7.2 Το ρομπότ τοποθετεί πρώτα τον αθλητή στην κορυφή της πλατφόρμας 10 μέτρων. Ο αθλητής πρέπει να στέκεται όρθιος και να ταιριάζει τέλεια με τον μαγνήτη και βαθμολογείται με 70 πόντους, όπως φαίνεται στο Σχ. 15.
3.7.3 Το ρομπότ ανεβαίνει την πλαγιά στην κορυφή της περιοχής κλίσης, περιστρέφοντας τη λαβή για να κάνει τον αθλητή
να πηδήξει από την πλατφόρμα στην πισίνα κάτω (και αγγίζει το κάτω πιάτο), σκοράρει 50 πόντους.
3.7.4 Η εργασία 3.7.3 μπορεί να ολοκληρωθεί μόνο μετά την ολοκλήρωση της εργασίας 3.7.2.

3.8 Τελετή λήξης αθλητικών συναντήσεων


3.8.1 Το ρομπότ επιστρέφει στη βάση αυτόνομα χωρίς περαιτέρω αποστολές. Η σψστή ευθυγράμμιση του
το ρομπότ στη βάση, σκοράρει 40 πόντους.
3.8.2 Η τελετή λήξης της αθλητικής συνάντησης πρέπει να είναι το τελευταίο έργο που πρέπει να ολοκληρωθεί.

 

3.9 Μυστική Αποστολή


3.9.1 Μπορεί να υπάρχει μια μυστική αποστολή στον διαγωνισμό, και το μοντέλο εργασίας και τα κριτήρια βαθμολογίας θα ανακοινωθούν όταν ξεκινήσει η περίοδος εντοπισμού σφαλμάτων (debugging) του διαγωνισμού.


3.10 Περιγραφή θέσης μοντέλων


Το μοντέλο της πλατφόρμας των 10 μέτρων τοποθετείται στην κορυφή της πλαγιάς, στην αριστερή ή τη δεξιά πλευρά. Η θέση και η κατεύθυνση των άλλων μοντέλων και το μοντέλο εργασίας της μυστικής αποστολής θα ανακοινωθούν πριν από τον διαγωνισμό.

4. Ρομπότ


4.1 Μέγεθος ρομπότ: πριν από κάθε αναχώρηση από τη βάση, το μέγεθος του ρομπότ δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο από
30cm * 30cm * 30cm (μήκος * πλάτος * ύψος); μετά την εκκίνηση του ρομπότ από τη βάση, το ρομπότ
μπορεί να μετατραπεί αυτόνομα σε όποιες διαστάσεις θέλετε.


4.2 Ελεγκτής: δεν επιτρέπεται αντικατάσταση του ελεγκτή κατά τη διάρκεια κάθε αγώνα. Μόνο ένας ελεγκτής ανά ρομπότ  επιτρέπεται.

4.3 Ενεργοποιητής: δεν επιτρέπονται περισσότεροι από 4 κινητήρες DC για κάθε ρομπότ σε κάθε αγώνα, δεν επιτρέπεται η χρήση του σερβοκινητήρα.


4.4 Αισθητήρας: δεν υπάρχει όριο στον τύπο και τον αριθμό των αισθητήρων που επιτρέπονται για κάθε ρομπότ.


4.5 Δομή: το ρομπότ πρέπει να χρησιμοποιεί δομή συναρμολόγησης από το πλαστικό υλικό του κιτ και δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει δεσίματα, βίδες, πριτσίνια, κόλλα, ταινία και άλλα βοηθητικά υλικά σύνδεσης.


4.6 Τροφοδοσία: κάθε ρομπότ πρέπει να έχει το δικό του ανεξάρτητο κιβώτιο μπαταρίας και χωρίς να συνδέεται εξωτερικό τροφοδοτικό.  Η τάση της μπαταρίας δεν πρέπει να είναι υψηλότερη από 9V και κανένα κύκλωμα όπως τάση ώθησης, 
επιτρέπεται να χρησιμοποιείται για σταθεροποίηση πτώσης και τάσης.

5. Διαγωνισμός


5.1 Ομάδα


5.1.1 Κάθε ομάδα αποτελείται από 1-2 μαθητές και 1 προπονητή. Οι μαθητές πρέπει να είναι μαθητές σχολείου μέχρι τον Ιούνιο 2021.


5.1.2 Τα συμμετέχοντα μέλη της ομάδας θα αντιμετωπίσουν και θα βρούν λύσεις όλα τα προβλήματα που τυχόν δημιουργηθούν στον διαγωνισμό με θετική στάση, με αυτοσεβασμό, μεταχείριση και σεβασμό στους συμπαίκτες τους, τους αντιπάλους, τους εθελοντές, τους διαιτητές και όλους όσους έχουν εργαστεί σκληρά για τον διαγωνισμό με φιλικό τρόπο, ώστε να καλλιεργηθούν σε ανθρώπους με υγιή προσωπικότητα και υγιή ψυχολογία.

5.2 Κανόνες διαγωνισμού


5.2.1 Ο διαγωνισμός χωρίζεται σε τρεις κατηγορίες: δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο.


5.2.2 Υπάρχει μόνο τελικός, χωρίς προκριματικούς και ημιτελικούς. Η οργανωτική επιτροπή θα διασφαλίσει ότι κάθε ομάδα θα τρέξει στην πίστα τον ίδιο αριθμό φορών, όχι λιγότερο από 2 φορές, και κάθε  ομάδα θα πρέπει να κερδίσει πόντους.


5.2.3 Τα πεδία του διαγωνισμού καθορίζουν τις εργασίες που πρέπει να ολοκληρωθούν από το ρομπότ (επιλεγμένο από τις εργασίες 3.1 έως 3.8, και μπορεί να υπάρχει και μυστική αποστολή). Οι ομάδες δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου μπορεί να έχουν διαφορετικό αριθμό εργασιών.


5.2.4 Στο τέλος όλων των αγώνων, το συνολικό σκορ κάθε ομάδας θα είναι το τελικό σκορ της ομάδας και οι ομάδες θα κατατάσσονται σύμφωνα με το τελικό τους σκορ.


5.2.5 Η οργανωτική επιτροπή μπορεί να αλλάξει το σύστημα διαγωνισμού ανάλογα με την πραγματική κατάσταση των
πεδίων και τις εγγραφές.

5.3 Διαδικασία ανταγωνισμού


5.3.1 Δημιουργία και προγραμματισμός ρομπότ


5.3.1.1 Ο προγραμματισμός και ο εντοπισμός σφαλμάτων μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο στην περιοχή εντοπισμού σφαλμάτων.


5.3.1.2 Τα μέλη των ομάδων που συμμετέχουν μπορούν να μπουν στην περιοχή προετοιμασίας μετά το check in. Ο διαιτητής ελέγχει τον εξοπλισμό που μεταφέρουν οι συμμετέχουσες ομάδες. Ο εξοπλισμός πρέπει να συμμορφώνεται με το σχετικό κανονισμό και τις απαιτήσεις της οργανωτικής επιτροπής. Τα μέλη της ομάδας μπορούν να μεταφέρουν τα προκατασκευασμένα ρομπότ τους στο περιοχή προετοιμασίας. Τα μέλη της ομάδας δεν επιτρέπεται να μεταφέρουν μονάδες USB, CD, ασύρματα δρομολογητές, κινητά τηλέφωνα, κάμερες και άλλο εξοπλισμός αποθήκευσης και επικοινωνίας.


5.3.1.3 Τα συμμετέχοντα μέλη δεν επιτρέπεται να περιηγούνται στο Διαδίκτυο και να κατεβάζουν οποιοδήποτε υλικό όταν βρίσκονται στην περιοχή εντοπισμού σφαλμάτων, ούτε να χρησιμοποιήσουν κάμερες ή άλλο εξοπλισμό για τη μαγνητοσκόπηση της πίστας, ούτε να επικοινωνήσουν με προπονητές ή γονείς με οποιοδήποτε τρόπο.

5.3.1.4 Οι μαθητές έχουν 2  ώρες πριν από κάθε γύρο, να δοκιμάσουν το ρομπότ τους στην πίστα, να κάνουν εντοπισμό σφαλμάτων στο πρόγραμμα τους και στις επεκτάσεις του ρομπότ τους και να το διορθώσουν.  Στο τέλος του χρόνου, η κάθε ομάδα θα τακτοποιήσει τα ρομπότ στην καθορισμένη θέση στην περιοχή προετοιμασίας και εκεί τα ρομπότ θα  μπουν σε καραντίνα. Καμία τροποποίηση του προγράμματος ή του εξοπλισμού επιτρέπεται μέχρι να τρέξουν στον γύρο.


5.3.1.5 Μετά από κάθε γύρο, οι ομάδες επιτρέπεται να επισκευάζουν τα ρομπότ και να τροποποιούν τα προγράμματα κατά την προετοιμασία στην περιοχή, αλλά δεν μπορούν να διαταράξουν την  σειρά στον επόμενο γύρο.


5.3.2 Προετοιμασία πριν από τον διαγωνισμό


5.3.2.1 Όταν είναι έτοιμοι να πάνε στην πίστα, τα μέλη της ομάδας θα πάρουν τα ρομπότ τους και θα μπουν στην περιοχή του διαγωνισμού υπό την καθοδήγηση του οδηγού. Μια ομάδα που δεν θα εμφανιστεί εντός της καθορισμένης χρονικής περιόδου θα θεωρείται παραίτηση.


5.3.2.2 Οι μαθητές παίκτες , στέκονται κοντά στην περιοχή αναμονής.


5.3.2.3 Τα μέλη της ομάδας βάζουν τα ρομπότ τους στη βάση. Κανένα μέρος του ρομπότ και η προβολή του στο έδαφος δεν μπορεί να υπερβαίνει τη βάση.

5.3.2.4 Τα συμμετέχοντα μέλη της ομάδας θα αφιερώσουν χρόνο (όχι περισσότερο από 1 λεπτό) για να προετοιμάσουν
την εκκίνηση τους. Κατά τη διάρκεια της περιόδου προετοιμασίας, το ρομπότ δεν θα ξεκινήσει και το πρόγραμμα και 
ο εξοπλισμός δεν πρέπει να τροποποιηθεί. Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών προετοιμασίας, ο παίκτης πρέπει να ειδοποιήσει τον διαιτητή.


5.3.3 Έναρξη


5.3.3.1 Αφού ο διαιτητής επιβεβαιώσει ότι οι συμμετέχουσες ομάδες είναι έτοιμες, θα ξεκινήσει την αντίστροφη μέτρηση
εντολή "3, 2, 1, έναρξη". Καθώς ξεκινά η αντίστροφη μέτρηση, τα μέλη της ομάδας μπορούν να αγγίξουν ένα κουμπί ή να δώσουν ένα σήμα στο αισθητήρα για να ξεκινήσει το ρομπότ.


5.3.3.2 Η εκκίνηση του ρομπότ πριν από την εντολή "start" θα θεωρηθεί "false start" και θα προειδοποιηθεί η ομάδα ή
θα τιμωρηθεί με βαθμολογική ποινή η ομάδα.


5.3.3.3 Μόλις ξεκινήσει το ρομπότ, μπορεί να ελεγχθεί μόνο από το πρόγραμμα στον δικό του ελεγκτή. 
Τα μέλη της ομάδας δεν πρέπει να αγγίζουν το ρομπότ έξω από τη βάση, αλλιώς θα αντιμετωπίζονται ως «επανάληψη».


5.3.3.4 Μετά την εκκίνηση, το ρομπότ δεν πρέπει να χωρίζει σκόπιμα εξαρτήματα ούτε να ρίχνει μηχανικά μέρη στην πίστα. Αν τα μέρη του ρομπότ πέφτουν κατά λάθος, ο διαιτητής θα καθαρίσει το γήπεδο ανά πάσα στιγμή και τα ανταλλακτικά δεν θα επιστραφούν στην πίστα. Είναι φάουλ ο διαχωρισμός τμημάτων για σκορ και το σκορ  δεν θα είναι έγκυρο.


5.3.3.5 Εάν το ρομπότ που ξεκίνησε ρίξει κάποιο μοντέλο αποστολής έξω από το πεδίο λόγω γρήγορης ταχύτητας ή σφάλμα προγράμματος, το αντικείμενο δεν θα επιστραφεί στην πίστα.

5.3.3.6 Τα ρομπότ που θα βρεθούν εντελώς έξω από το πεδίο, καταγράφονται ως επανάληψη και τα μέλη της ομάδας πρέπει να μετακινήσουν τα ρομπότ πίσω στη βάση για επανεκκίνηση.


5.3.4 Επανάληψη


5.3.4.1 Εάν το ρομπότ αποτύχει ή δεν ολοκληρώσει μια εργασία κατά τη διάρκεια της λειτουργίας, τα μέλη της ομάδας μπορούν να σηκώσουν τα χέρια τους στον διαιτητή. Σε αυτό το σημείο, τα μέλη της ομάδας μπορούν να μεταφέρουν το ρομπότ στην αντίστοιχη βάση με το χέρι για επανεκκίνηση.


5.3.4.2 Αφού ο διαιτητής συμφωνήσει να προσπαθήσει ξανά η ομάδα, η κατάσταση της πίστας θα παραμείνει αμετάβλητη. Εάν δοκιμάσουν ξανά μια αποστολή επειδή δεν έχει ολοκληρωθεί, η κατάσταση του αντικειμένου για αυτήν την εργασία παραμένει η ίδια. Όταν προσπαθήσουν ξανά, η ομάδα πρέπει να μετακινήσει το ρομπότ πίσω στη βάση και κάνει επανεκκίνηση.


5.3.4.3 Δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των επαναλήψεων ανά αγώνα.

5.3.4.4 Κατά τη διάρκεια της περιόδου επανάληψης, ο χρονισμός δεν πρέπει να σταματήσει ή να επανεκκινηθεί. Η εργασία που ολοκληρώθηκε από το ρομπότ πριν από την επανάληψη είναι έγκυρη. Όμως το μοντέλο βαθμολόγησης που απέτυχε το  ρομπότ θα πρέπει να εκτελεστεί και να καταμετρηθεί από τον διαιτητή μέχρι το τέλος του διαγωνισμού. Ο χρονισμός δεν σταματά κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας.

 


5.3.5 Επιστροφή στη βάση


5.3.5.1 Το ρομπότ μπορεί να επιστρέψει από και προς τη βάση για πολλές φορές, δεν θεωρείται επανάληψη.


5.3.5.2 Πρότυπο για το ρομπότ να επιστρέψει στη βάση: η κάθετη προβολή οποιασδήποτε δομής του ρομπότ βρίσκεται μέσα στο εύρος της βάσης.


5.3.5.3 Μετά την επιστροφή του ρομπότ στη βάση, τα μέλη της ομάδας μπορούν να αγγίξουν το ρομπότ και να αλλάξουν ή να επισκευάσουν το ρομπότ.

5.3.6 Τέλος του διαγωνισμού


5.3.6.1 Το χρονικό όριο κάθε αγώνα είναι 150 δευτερόλεπτα (2.5 λεπτά).


5.3.6.2 Εάν η συμμετέχουσα ομάδα αποφασίσει να μην συνεχίσει τον αγώνα μετά την ολοκλήρωση ορισμένων εργασιών,
τα μέλη της ομάδας θα ειδοποιήσουν τον διαιτητή, ο διαιτητής θα σταματήσει το χρόνο αναλόγως και θα ολοκληρώσει τον αντίστοιχο ομαδικός ανταγωνισμός.  Διαφορετικά, περιμένετε το τελικό σφύριγμα του διαιτητή.


5.3.6.3 Αφού ο διαιτητής φυσήσει το τελικό σφύριγμα, οι παίκτες θα κλείσουν αμέσως την παροχή ρεύματος του
ρομπότ και δεν πρέπει να αγγίζει το ρομπότ ή οποιοδήποτε αντικείμενο στο γήπεδο.


5.3.6.4 Ο διαιτητής υποχρεούται να ενημερώνει τους παίκτες για τα σκορ τους. Οι παίκτες έχουν το δικαίωμα να διορθώσουν οποιοδήποτε πιθανά λάθη στη βαθμολογία του διαιτητή και θα υπογράψουν για να επιβεβαιώσουν ότι γνωρίζουν το σκορ. Οποιαδήποτε διαφορά πρέπει να υποβληθεί στον επικεφαλή διαιτητή. Ο διαιτητής πρέπει να συμπληρώσει το σκορ στο φύλλο και οι παίκτες πρέπει να επιβεβαιώσουν τα σκορ τους.


5.3.6.5 Οι συμμετέχοντες θα επαναφέρουν την πίστα στην κατάσταση πριν από την εκκίνηση και θα μετακινήσουν αμέσως τα ρομπότ τους στην περιοχή εντοπισμού σφαλμάτων.

 


6. Καταχώρηση σκορ

6.1 Μετά από κάθε γύρο, το σκορ καθορίζεται  ανάλογα με την ολοκλήρωση της εργασίας στην πίστα. Αν μια αποστολή καταστρέφεται κατά λάθος από το ρομπότ ή μέλος της ομάδας πριν από το τέλος του αγώνα, 
δεν σκοράρει. Τα κριτήρια βαθμολόγησης για την ολοκλήρωση των αποστολών παρουσιάζονται στην ενότητα 3.


6.2 Η σειρά ολοκλήρωσης των αποστολών δεν επηρεάζει τη βαθμολογία μιας εργασίας.


6.3 Εάν δεν υπάρχει επανάληψη στο διαγωνισμό, το ρομπότ κινείται ομαλά και ολοκληρώνει τις αποστολές με μία κίνηση, 40 πόντοι θα ανταμείβονται για την ευχέρεια.

Επιβραβεύεστε με 30 πόντους για 1 επανάληψη.

Επιβραβεύεστε με 20 πόντους για 2 επαναλήψεις.

Επιβραβεύεστε με 10 πόντους για 3 επαναλήψεις.
Επιβραβεύεστε με 0 πόντους για 4 ή περισσότερες προσπάθειες.

7. Φάουλ και αποκλεισμός


7.1 Οι ομάδες που δεν εμφανίζονται εγκαίρως θα τιμωρούνται με 10 πόντους για κάθε λεπτό. Εάν δεν εμφανιστούν
μετά από 2 λεπτά, η ομάδα θα αποκλειστεί.


7.2 Η πρώτη λανθασμένη εκκίνηση θα προειδοποιηθεί από τον διαιτητή και το ρομπότ πρέπει να επιστρέψει στην περιοχή αναμονής και να ξεκινήσετε ξανά αφού επανεκκινηθεί το ρολόι χρονισμού. Μια δεύτερη εσφαλμένη εκκίνηση θα έχει ως αποτέλεσμα τον αποκλεισμό.


7.3 Η αποσύνδεση ανταλλακτικών για τακτικούς σκοπούς είναι φάουλ και ενδέχεται να αποκλειστεί ανάλογα με τη σοβαρότητα της κατάστασης.


7.4 Το ρομπότ θα ειδοποιηθεί από τον διαιτητή για ζημιές που προκαλούνται από πρόσκρουση υψηλής ταχύτητας στην πίστα και θα αποκλειστεί από τον αγώνα την δεύτερη φορά.

7.5 Θα δοθεί προειδοποίηση εάν προκληθεί ζημιά σε κάποιο  μοντέλο της πίστας, εσκεμμένα ή ακούσια, από ένα
μέλος της ομάδας ή ρομπότ. Η αποστολή  δεν θα λαμβάνει καμία βαθμολογία, ακόμη και αν έχει ολοκληρωθεί.


7.6 Κατά τη διάρκεια του αγώνα, οι παίκτες που θα βγάλουν σκόπιμα εκτός πίστας κάποιο μοντέλο θα αποκλειστούν από τον αγώνα. Η περιστασιακή επαφή δεν είναι φάουλ, εκτός εάν επηρεάζει άμεσα το τελικό σκορ του αγώνα.


7.7 Η ανυπακοή στον διαιτητή θα οδηγήσει σε αποκλεισμό.


7.8 Όσοι χρησιμοποιούν συσκευές μνήμης και επικοινωνίας όπως USB, CD, ασύρματα δρομολογητές, κινητά τηλέφωνα
και κάμερες θα αποκλειστούν από τον διαγωνισμό.


7.9 Οι παίκτες που επικοινωνούν με προπονητές ή γονείς χωρίς την άδεια του διαιτητή θα αποκλειστούν.

8. Βραβείο


8.1 Κάθε ομάδα κατατάσσεται σύμφωνα με τις συνολικές βαθμολογίες της.


Εάν υπάρχει ισοπαλία, η κατάταξη έχει ως εξής:


(1) Η ομάδα με λιγότερο συνολικό χρόνο σε όλους τους γύρους κατατάσσεται υψηλότερα.


(2) Η ομάδα που έχει ολοκληρώσει περισσότερες αποστολές σε όλους τους αγώνες κατατάσσεται υψηλότερα.

(3) Η ομάδα με την υψηλότερη βαθμολογία κατατάσσεται υψηλότερα.

8.2 Το επίπεδο του βραβείου θα καθοριστεί σύμφωνα με την κατάταξη των συμμετεχόντων ομάδων (μηδέν πόντοι και
η αποχή δεν θα μετρηθεί στην κατάταξη), και θα υπάρξει πρωταθλητής, δεύτερος, τρίτος , πρώτο
βραβείο, δεύτερο βραβείο και τρίτο βραβείο αντίστοιχα.