top of page

ΠΑΛΗ
 

Junior
 

MRC JUNIOR LOGO.png
ΠΑΛΗ.png

ΗΛΙΚΙΑΚΗ   ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΠΡΟΝΗΠΙΟ  -  ΝΗΠΙΟ

Α΄- Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Δ΄- ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΣΤΟΧΟΣ

Ο στόχος των Αθλητών Ρομπότ είναι να βγάλουν εκτός μάχης τον αντίπαλο στην ειδική διαμορφωμένη πίστα πάλης και να θεωρηθεί νικητής

Υπάρχει περιορισμός χρόνο... λεπτά σε κάθε γύρο.

Η Πάλη, ως άθλημα, δεν απαιτεί τη ζημία ή την καταστροφή του αντιπάλου, αλλά μόνο την μετατόπιση του έξω από την πίστα.
Σε μια τέτοια περίπτωση ο Αθλητής Ρομπότ που παραβιάζει τις βασικές αξίες θα αποκλειστεί και ο αντίπαλος θα κηρυχθεί νικητής.

image.png

Ο προπονητής της ομάδας θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 20 ετών.

Η ομάδα αποτελείται από 2 ή 3 άτομα και ορίζει ένα μέλος της ως βασικό Υπεύθυνο του Ποδήλατος Ρομπότ της, ο οποίος είναι υπεύθυνος για:

  • την επικοινωνία με την Οργανωτική Επιτροπή και τους κριτές

  • τη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου

  • το χειρισμό του Ρομπότ κατά τη διάρκεια των Αγώνων.

 

Η ομάδα επιτρέπεται να αλλάζει Τεχνικό σε κάθε αγώνα προκειμένου να ασχοληθούν όλα τα μέλη της ομάδας με το άθλημα χωρίς αυτό να είναι υποχρεωτικό.

Εάν ο νέος Τεχνικός δεν προσέλθει μέσα στο 1 λεπτό, ο προηγούμενος Τεχνικός θα συνεχίσει και στον επόμενο γύρο.

Δεν μπορεί μια ομάδα να αλλάξει τον Τεχνικό της κατά τη διάρκεια του αγώνα.

ΡΟΜΠΟΤ - ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ο Αγώνας αφορά Αθλητές ρομπότ ανεξάρτητα το ρομποτικό πακέτο ή υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί.

Όλοι οι Αθλητές ρομπότ διαγωνίζονται μαζί σε κάθε ηλικιακή κατηγορία.

Για τον διαγωνισμό  MRC JUNIOR επιτρέπεται η χρήση των παρακάτω ρομποτικών πακέτων:​

ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΟΝΗΠΙΟΥ ΝΗΠΙΟΥ:

  • Lego Spike Essential

  • Lego WeDo2

ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α΄ -  Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ:

  • Lego Boost 

  • Lego Spike Essential

  • Lego WeDo2

  • Maqueen DF robot​

  • Makerzoid smart robot 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Δ΄ -  ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ:

  • Maqueen DF robot ​

  • Lego Spike Prime

  • Mindstorm EV3

  • MBot MakeBlock

  • Maqueen DF robot 

  • Makerzoid smart robot 

Κάθε ομάδα επιτρέπεται να έχει μόνο ένα ρομπότ.

Απαγορεύεται:

  • η αλλαγή ρομπότ κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού

  • οι ομάδες να μοιράζονται το ίδιο ρομπότ.

​Όλα τα Ρομπότ διαγωνίζονται μαζί σε κάθε ηλικιακή κατηγορία ανεξάρτητα το ρομποτικό πακέτο ή υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί.  

ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ME THN ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ EMAIL ΣΤΟ info@he-ro.gr.

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ  ΡΟΜΠΟΤ

image.png

Το Ρομπότ θα πρέπει:

  • Να είναι αυτόνομο για τις ηλικίες Δ - ΣΤ Δημοτικού.

  • Τηλεχειριζόμενο με χρήση τάμπλετ για τις ηλικίες Α - Δ Δημοτικού (Εδώ μπορούν να ενταχθούν παιδιά που στην Δ Δημοτικού διδάσκονται ρομποτικά πακέτα που δεν υποστηρίζουν αυτονομία (Wedo2, Spike essential κλπ).

  • Να έχει κουμπί εκκίνησης και διακοπής (στο laptop ή tablet για τις μικρές ηλικίες).

Επιτρέπονται έως 3 αισθητήρες μόνο από το ρομποτικό πακέτο που έχει χρησιμοποιήσει η ομάδα. 

Επιτρέπονται έως 4 κινητήρες μόνο από το ρομποτικό πακέτο που έχει χρησιμοποιήσει η ομάδα. 

Το Ρομπότ θα πρέπει απαραίτητα να έχει τα ηλεκτρονικά μέρη (εγκέφαλο, κινητήρες, αισθητήρες) του πακέτου που θα επιλέξετε και επίσης τους τροχούς. Απαγορεύεται η χρήση τροχών και ηλεκτρονικών μερών από άλλα ρομποτικά πακέτα. Επιτρέπεται η επιπλέον χρήση με άξονες, γρανάζια, λαστιχάκια από άλλα ρομποτικά πακέτα.

image.png

ΤΕΧΝΙΚΟΣ  ΕΛΕΓΧΟΣ

Το Ρομπότ θα πρέπει:

  • Να χωράει με άνεση σε κιβώτιο ελέγχου χωρίς να εξασκείται πίεση.

  • Το κιβώτιο ελέγχου έχει διαστάσεις (15 x 15) εκατοστά συν δύο (2)  χιλιοστά ανοχή.

  • ·Να έχει μέγιστη μάζα 300 γρ. για την κατηγορία προνηπίου, νηπίου, Α-Δ   Δημοτικού και 600γρ. για την κατηγορία Δ-ΣΤ Δημοτικού.

Πριν τον πρώτο γύρο, κάθε  Ρομπότ τρέχει έναν γύρο για τον τεχνικό έλεγχο, κατά την διάρκεια του οποίου πρέπει να αποδείξει:

 

  • την ικανότητα του να κινείται χωρίς να βλάπτει την πίστα

  • την ακρίβεια του προγράμματος

  • την ικανότητα να ξεκινήσει σωστά στην έναρξη

  • τη λειτουργικότητα του κουμπιού START (επάνω στο ρομπότ ή από το tablet ανάλογα το ρομποτικό πακέτο).

 

Η ομάδα θα πρέπει να έχει μαζί της το Ρομπότ της και ανοιχτό το laptot ή tablet με το πρόγραμμα της. Θα γίνουν ερωτήσεις στην ομάδα στα κρίσιμα σημεία του προγράμματος του ρομπότ.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Εάν από τις ερωτήσεις αποδειχτεί ότι η ομάδα δεν έχει γνώση του προγράμματος τότε η ομάδα λαμβάνει ποινή ίση με το  + 20% του χρόνου που θα φέρει στο Άθλημα.

 

Αν προκύψει σοβαρό τεχνικό πρόβλημα, μπορεί να αντικατασταθεί μόνο ο μικροελεγκτής ή κάποιος ελαττωματικός κινητήρας, με άδεια του Επικεφαλή Διαιτητών.

Σε περίπτωση αλλαγής / διόρθωσης του Ρομπότ κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού (εάν αυτό δεν πέρασε τον τεχνικό έλεγχο), θα πρέπει να περάσει ξανά.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:

Οι Αθλητές Ρομπότ θα επανεξεταστούν από τους κριτές πριν από κάθε Αγώνα και θα πάρουν ένα μοναδικό αυτοκόλλητο αριθμό.    Αυτή η αυτοκόλλητη ετικέτα πρέπει να τοποθετηθεί σε μια πλευρά του ρομπότ.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

  • Να φθείρει ή να καταστρέφει την πίστα ή να αποτελεί απειλή για τους θεατές με οποιοδήποτε τρόπο.

  • Να χρησιμοποιεί συγκολλητικά για την αύξηση της πρόσφυσης (βεντούζες ή καθαρισμός τροχών με κολλητικές ταινίες που μπορεί να αφήσουν κόλλα στους τροχούς).

  • ·Η αυτόνομη επέκταση του Αθλητή Ρομπότ μετά την έναρξη του αγώνα.

  • ·H διάσπαση του Αθλητή Ρομπότ σε κομμάτια κατά τη διάρκεια του αγώνα.

  • Να χρησιμοποιεί pneumatics σε όλες τις κατηγορίες

  • Να χρησιμοποιεί Pullback κινητήρες σε όλες τις κατηγορίες.

  • H χρήση αερίων (αμπούλες και οτιδήποτε αντίστοιχο).

  • Nα περιλαμβάνει στην κατασκευή του ελατήρια.

  • Στόχος του Αθλήματος είναι ο ρεαλισμός. 

  • Η χρήση τηλεχειριστηρίου παρά μόνο όπως περιγράφεται παραπάνω και μόνο για τις μικρές ηλικιακές κατηγορίες..

 

Επιτρέπεται:

  • Ο καθαρισμός των τροχών του  μόνο με υγρά πανιά καθαρισμού ή υγρό καθαρισμού και χαρτί.

  • Η ομάδα να κάνει αλλαγές στο Ρομπότ της, πριν από κάθε προσπάθεια.

ΠΙΣΤΑ

1. Η πίστα του Αγώνα είναι στρογγυλή με διάμετρο 80εκ και ύψος από την επιφάνεια 1,5εκ.

2. Το χρώμα της είναι μαύρο και το υλικό της είναι ξύλο.

3. Περιμετρικά φέρει λευκό πλαίσιο πάχους 2.5εκ

4. Για δοκιμή των Αθλητών Ρομπότ πριν την έναρξη των Αγώνων θα υπάρχουν διαθέσιμες δοκιμαστικές πίστες όπου οι Προπονητές τους θα έχουν πρόσβαση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και σύμφωνα με πρόγραμμα που θα ανακοινωθεί την ημέρα των αγώνων.

5. Μετά τις δοκιμές και λίγο πριν την έναρξη κάθε διαγωνιστικού γύρου οι Αθλητές Ρομπότ θα μπαίνουν σε καραντίνα.

ΠΑΛΗ.jpg

_________________  80 cm _________________

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

1. Οι ομάδες θα χωριστούν σε γκρούπανάλογα με τον αριθμό των συμμετεχόντων. Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί σε σύστημα ομίλων/προημιτελικών/τελικών, ώστε να επιτρέπονται ίσοι γύροι παιχνιδιού για κάθε ρομπότ. Οι αποφάσεις των διαιτητών πρέπει να είναι ομόφωνες και οριστικές. αμφισβήτηση αυτών των αποφάσεων οδηγεί σε αποκλεισμό.


2.Το ταίριασμα των ομάδων θα γίνει τυχαία με κλήρωση,  μετά την επίσημη έναρξη του διαγωνισμού. Θα είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα για όλους τους συμμετέχοντες. Όσοι περάσουν τους ομίλους θα παίξουν προημιτελικούς/ημιτελικούς/τελικούς.
Εάν ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν είναι αρκετός για τους ομίλους, ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί από την αρχή χρησιμοποιώντας το πυραμιδικό σύστημα. Η θέση στην πυραμίδα θα είναι τυχαία.

3.Μετά τον τεχνικό έλεγχο, όλες οι ομάδες θα παραμείνουν στον χώρο που τους έχει δεσμευτεί.  Οι ομάδες μπορούν να εγκαταλείψουν τον χώρο μόνο όταν κληθούν στον αγωνιστικό χώρο. Κάθε ομάδα θα κληθεί από έναν διαιτητή του αγώνα, όταν χρειαστεί να πάει στον χώρο αναμονής που βρίσκεται κοντά στον αγωνιστικό χώρο.


4. Εάν η ομάδα δεν επιστρέψει στην πρώτη κλήση, θα χάσει τον αγώνα.


5. Μετά την ολοκλήρωση ενός αγώνα, οι ομάδες πρέπει να επιστρέψουν στον χώρο που έχει δεσμευτεί για αυτές.


6. Κάθε ομάδα έχει την ευθύνη να ακολουθεί το αρχικό πρόγραμμα, που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα και στον χώρο της ομάδας. ΜΗΝ ΑΡΓΗΣΕΤΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!


7. Κάθε ομάδα θα έχει έως 2 προπονητές του Αθλητή Ρομπότ. Μόνο οι προπονητές επιτρέπονται στην περιοχή αναμονής ή στην περιοχή παιχνιδιού. Η υπόλοιπη ομάδα θα παραμείνει στον χώρο της ομάδας ή θα παρακολουθήσει το παιχνίδι από το κοινό.


8. Για τους προπονητές του Αθλητή Ρομπότ είναι υποχρεωτικό να φοράνε προστατευτικά γυαλιά. Ο προστατευτικός εξοπλισμός είναι υποχρεωτικός στον αγωνιστικό χώρο πριν και κατά τη διάρκεια των αγώνων. Ο προστατευτικός εξοπλισμός θα ελεγχθεί κατά την έγκριση.


9. Η έλλειψη του προστατευτικού εξοπλισμού εξ ολοκλήρου ή εν μέρει θα είναι λόγος  η  ομάδα να αποκλειστεί.

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

​​

• Για τις ηλικιακές κατηγορίες  Προ νήπιο - Νήπιο και Α' - Δ' Δημοτικού: Οι Αθλητές Ρομπότ τοποθετούνται ο ένας απέναντι από τον άλλο, δηλαδή να κοιτούν τον αντίπαλο.

• Για τις ηλικιακές κατηγορίες   Δ' - ΣΤ' Δημοτικού: Οι Αθλητές Ρομπότ τοποθετούνται οπουδήποτε στο μισό του κύκλου της πλευράς που υποδεικνύει ο διαιτητής, με τον περιορισμό ότι τουλάχιστον ένα μέρος του ρομπότ θα πρέπει να πατάει επάνω στον λευκό δακτύλιο.

• Οι Αθλητές Ρομπότ πρέπει να ξεκινήσουν αυτόνομα μετά από πέντε δευτερόλεπτα αφού ο Προπονητής τους πιέσει το κουμπί Start-Stop στο ρομπότ (για τις ηλικιακές κατηγορίες κάτω της Δ΄ Δημοτικού, το start στο tablet ή το laptop). Κατά τη διάρκεια αυτών των πέντε δευτερολέπτων, οι Προπονητές τους πρέπει να κινηθούν μακριά από την αρένα.

• Ο γύρος τελειώνει όταν οποιοδήποτε μέρος ενός Αθλητή Ρομπότ βγει έξω από την στρογγυλή αρένα. Ο διαιτητής ανακοινώνει τον νικητή κάθε γύρου και παιχνιδιού.

• Κάθε Αγώνας αποτελείται από 3 γύρους. Ο Αθλητής Ρομπότ  με τις περισσότερες νίκες κερδίζει το παιχνίδι και λαμβάνει 1 πόντο για κάθε νίκη. Όταν κανένας Αθλητής Ρομπότ δεν βγει έξω από την στρογγυλή αρένα κατά την διάρκεια του 1 λεπτού, θεωρείται ισοπαλία και ο διαιτητής θα δώσει επανάληψη έως ότου βγει ένας νικητής στο παιχνίδι. Ο Αθλητής Ρομπότ με τους περισσότερους πόντους  κερδίζει τον Αγώνα.

• Η μέγιστη διάρκεια κάθε γύρου είναι ένα (1) λεπτό. Κατά συνέπεια, η μέγιστη διάρκεια του Αγώνα είναι 3 λεπτά.

Νικητής γύρου ανακηρύσσεται:

  • ·Όταν ένας από τους δύο Αθλητές Ρομποτ βγάλει τον άλλο εκτός αρένας.

  • ·Όταν ένας Αθλητής Ρομποτ αδυνατεί να συνεχίσει τον αγώνα.

  • ·Όταν ο διαιτητής αποφασίσει ως ποινή να δώσει τη νίκη στον αντίπαλο

ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΟΜΑΔΑΣ 

Λόγοι αποκλεισμού ομάδας: 

  • Το Όχημα  Ρομπότ δεν συμμορφώνεται με τους Τεχνικούς Κανονισμούς και η ομάδα αρνείται να τον προσαρμόσει. 

  • Εάν εντοπιστεί ότι το Όχημα  Ρομπότ δεν λειτουργεί αυτόνομα αλλά με τηλεχειρισμό, bluetooth, wifi κλπ. 

  • Έστω και ένας Τεχνικός συμπεριφέρεται με μη ενδεδειγμένο ή αναξιοπρεπή τρόπο, βρίζει, προκαλεί, επιτίθεται (λεκτικά ή αλλιώς) σε: 

  •  Άλλους συναθλητές 

  •  Διαιτητές 

 

  • Ο προπονητής της ομάδας επιδεικνύει ανάλογη ανάρμοστη συμπεριφορά προς: 

  •  Άλλες ομάδες 

  • Συναθλητές  

  • Διαιτητές 

Οι αποφάσεις των Διαιτητών είναι οριστικές. Αμφισβήτηση αυτών, μπορεί να κατατεθεί μόνο στους Head judges. Η αμφισβήτηση των τελικών αποφάσεων των Head judge μπορεί να οδηγήσει μία ομάδα ή συμμαχία σε αποκλεισμό. 

ΝΙΚΗΤΕΣ

1. Η νικήτρια κατάταξη για κάθε ηλικιακή κατηγορία θα προκύψει ανάλογα το σύστημα ομίλων/προημιτελικών/τελικών ή πυραμίδας που θα επιλεγεί από την οργανωτική επιτροπή.

2. Σε περίπτωση ισοπαλίας στο τελικό σκορ, ο διαιτητής θα δώσει  την νίκη μετά από έναν επιπλέον αγώνα νοκ άουτ.

3. Όλες οι ομάδες βραβεύονται με διάφορα βραβεία ανάλογα την ηλικιακή κατηγορία.

image.png

Δημιουργήστε τον λογαριασμό προπονητή και δηλώστε τις ομάδες σας πατώντας στο παρακάτω κουμπί.

SUMO_low_resl.jpg
bottom of page