ΠΑΛΗ
Junior
ΣΤΟΧΟΣ
Ο στόχος των Αθλητών Ρομπότ είναι να βγάλουν εκτός μάχης τον αντίπαλο στην ειδική διαμορφωμένη πίστα πάλης και να θεωρηθεί νικητής
Υπάρχει περιορισμός χρόνο... λεπτά σε κάθε γύρο.
Η Πάλη, ως άθλημα, δεν απαιτεί τη ζημία ή την καταστροφή του αντιπάλου, αλλά μόνο την μετατόπιση του έξω από την πίστα.
Σε μια τέτοια περίπτωση ο Αθλητής Ρομπότ που παραβιάζει τις βασικές αξίες θα αποκλειστεί και ο αντίπαλος θα κηρυχθεί νικητής.
ΟΜΑΔΑ
1. Στους Αγώνες συμμετέχουν ομάδες και όχι άτομα.
2. Κάθε ομάδα μπορεί να αποτελείται από δύο (2) – τρία (3) άτομα.
3. Η ομάδα ορίζει ένα μέλος της ως βασικό Προπονητή του Αθλητή Ρομπότ της ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για την επικοινωνία με την Οργανωτική Επιτροπή και τους κριτές, για τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου και για το χειρισμό του Αθλητή Ρομπότ κατά τη διάρκεια των Αγώνων.
ΑΘΛΗΤΗΣ ΡΟΜΠΟΤ - ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΘΛΗΤΗ
Ο Αγώνας αφορά Αθλητές ρομπότ ανεξάρτητα το ρομποτικό πακέτο ή υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί.
Όλοι οι Αθλητές ρομπότ διαγωνίζονται μαζί σε κάθε ηλικιακή κατηγορία.
Για τον διαγωνισμό MRC JUNIOR επιτρέπεται η χρήση των παρακάτω ρομποτικών πακέτων:
-
Lego Spike Essential
-
Lego WeDo2
-
Lego Boost (Γ' - Δ΄ Δημοτικού)
-
Maqueen DF robot (Γ' - Δ΄ Δημοτικού)
-
Edison robot
-
Finch 2.0 (Γ' - Δ΄ Δημοτικού)
ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ME THN ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ EMAIL ΣΤΟ info@he-ro.gr.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΑΛΑΙΣΤΗ ΡΟΜΠΟΤ
1. Ο Αθλητής Ρομπότ πρέπει να είναι αυτόνομος.
2. Οι μέγιστες διαστάσεις του πρέπει να είναι (20 εκ x 20 εκ) και η μάζα του μέχρι 400γρ.
3. Για επιβεβαίωση των προδιαγραφών που αναφέρονται στο σημείο πιο πάνω, ο Αθλητής Ρομπότ θα ζυγίζεται και θα πρέπει με άνεση να χωρεί σε κιβώτιο ελέγχου.
- Το κιβώτιο ελέγχου έχει διαστάσεις (20 x 20 ) εκατοστά συν δύο (2) χιλιοστά ανοχή.
4. Ο Αθλητής Ρομπότ θα πρέπει να τοποθετείται στο κιβώτιο ελέγχου χωρίς να εξασκείται πίεση.
5. Ο Αθλητής Ρομπότ δεν θα πρέπει να φθείρει ή καταστρέφει την πίστα ή να αποτελεί απειλή για τους θεατές με οποιοδήποτε τρόπο.
6. Ο Αθλητής Ρομπότ πρέπει να έχει κουμπί έναρξης και λήξης της λειτουργίας του.
7. Ο Αθλητής ρομπότ θα πρέπει απαραίτητα να έχει τα ηλεκτρονικά μέρη (εγκέφαλο, κινητήρες, αισθητήρες) του πακέτου που θα επιλέξετε και επίσης τους τροχούς. Απαγορεύεται η χρήση τροχών και ηλεκτρονικών μερών από άλλα ρομποτικά πακέτα. Επιτρέπεται η επιπλέον χρήση με άξονες, γρανάζια, λαστιχάκια από άλλα πακέτα της Lego.
Τεχνικός Έλεγχος Αθλητή Ρομπότ
1. Ο αρχικός τεχνικός έλεγχος θα πραγματοποιηθεί την ημέρα των Αγώνων σε χώρο και χρόνο που θα καθοριστεί από τους διοργανωτές.
2. Τεχνικός έλεγχος διενεργείται πριν από την έναρξη κάθε φάσης (προκαταρκτική, προκριματική, τελική) των Αγώνων στον οποίο τυχόν συμμετέχει ο Αθλητής Ρομπότ.
3. Τυχόν αποτυχία μίας ομάδας να προσέλθει έγκαιρα για τεχνικό έλεγχο του Αθλητή Ρομπότ της οδηγεί στον αυτόματο αποκλεισμό της ομάδας από τη διοργάνωση.
4. Υπεύθυνος για να προσκομίσει τον Αθλητή Ρομπότ της ομάδας για τεχνικό έλεγχο είναι μόνο ο/η αρχηγός της ομάδας (προπονητής του αθλητή).
5. Ο τεχνικός έλεγχος περιλαμβάνει τον έλεγχο του Αθλητή Ρομπότ σύμφωνα με τους όρους που περιγράφονται παραπάνω στην ενότητα Αθλητής Ρομπότ. Αν δεν καλύπτει τις προδιαγραφές δεν θα γίνει αποδεκτό για να διαγωνιστεί και αυτόματα αποκλείεται από τη διοργάνωση.
6. Κατά την διάρκεια του τεχνικού ελέγχου θα γίνουν ερωτήσεις στην ομάδα στα κρίσιμα σημεία του προγράμματος του ρομπότ. Η ομάδα θα πρέπει να έχει μαζί της το laptop της με το πρόγραμμα του Αθλητή ανοικτό. Εάν από τις ερωτήσεις αποδειχτεί ότι η ομάδα δεν έχει γνώση του προγράμματος τότε η ομάδα λαμβάνει ως ποινή μείον 1 νίκη στο σύνολο των νικών που θα φέρει στο Άθλημα.
ΠΙΣΤΑ
1. Οι πίστα του Αγώνα είναι στρογγυλή με διάμετρο 80εκ και ύψος από την επιφάνεια 1,5εκ.
2. Το χρώμα της είναι μαύρο και η υφή της μουσαμάς.
3. Περιμετρικά φέρει λευκό πλαίσιο πάχους 2.5εκ
4. Για δοκιμή των Αθλητών Ρομπότ πριν την έναρξη των Αγώνων θα υπάρχουν διαθέσιμες δοκιμαστικές πίστες όπου οι Προπονητές τους θα έχουν πρόσβαση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και σύμφωνα με πρόγραμμα που θα ανακοινωθεί την ημέρα των αγώνων.
5. Μετά τις δοκιμές και λίγο πριν την έναρξη κάθε διαγωνιστικού γύρου οι Αθλητές Ρομπότ θα μπαίνουν σε καραντίνα.
0,80εκ.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
1. Τα ρομπότ θα χωριστούν σε ομάδες ανάλογα με τον αριθμό των συμμετεχόντων. Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί σε σύστημα ομίλων/προημιτελικών/τελικών, ώστε να επιτρέπονται ίσοι γύροι παιχνιδιού για κάθε ρομπότ. Οι αποφάσεις των διαιτητών πρέπει να είναι ομόφωνες και οριστικές. αμφισβήτηση αυτών των αποφάσεων οδηγεί σε αποκλεισμό.
2.Το ταίριασμα των ομάδων θα γίνει τυχαία με κλήρωση, μετά την επίσημη έναρξη του διαγωνισμού. Θα είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα για όλους τους συμμετέχοντες. Όσοι περάσουν τους ομίλους θα παίξουν προημιτελικούς/ημιτελικούς/τελικούς.
Εάν ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν είναι αρκετός για τους ομίλους, ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί από την αρχή χρησιμοποιώντας το πυραμιδικό σύστημα. Η θέση στην πυραμίδα θα είναι τυχαία.
3.Μετά τον τεχνικό έλεγχο, όλες οι ομάδες θα παραμείνουν στον χώρο που τους έχει δεσμευτεί. Οι ομάδες μπορούν να εγκαταλείψουν τον χώρο μόνο όταν κληθούν στον αγωνιστικό χώρο. Κάθε ομάδα θα κληθεί από έναν διαιτητή του αγώνα, όταν χρειαστεί να πάει στον χώρο αναμονής που βρίσκεται κοντά στον αγωνιστικό χώρο.
4. Εάν η ομάδα δεν επιστρέψει στην πρώτη κλήση, θα χάσει τον αγώνα.
5. Μετά την ολοκλήρωση ενός αγώνα, οι ομάδες πρέπει να επιστρέψουν στον χώρο που έχει δεσμευτεί για αυτές.
6. Κάθε ομάδα έχει την ευθύνη να ακολουθεί το αρχικό πρόγραμμα, που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα και στον χώρο της ομάδας. ΜΗΝ ΑΡΓΗΣΕΤΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!
Αν μια ομάδα δεν προσέλθει στον αγωνιστικό χώρο σε 5 λεπτά ο Αθλητής Ρομπότ αποκλείεται!!!
7. Κάθε ομάδα θα έχει έως 2 προπονητές του Αθλητή Ρομπότ. Μόνο οι προπονητές επιτρέπονται στην περιοχή αναμονής ή στην περιοχή παιχνιδιού. Η υπόλοιπη ομάδα θα παραμείνει στον χώρο της ομάδας ή θα παρακολουθήσει το παιχνίδι από το κοινό.
8. Για τους προπονητές του Αθλητή Ρομπότ είναι υποχρεωτικό να φοράνε προστατευτικά γυαλιά. Ο προστατευτικός εξοπλισμός είναι υποχρεωτικός στον αγωνιστικό χώρο πριν και κατά τη διάρκεια των αγώνων. Ο προστατευτικός εξοπλισμός θα ελεγχθεί κατά την έγκριση.
9. Η έλλειψη του προστατευτικού εξοπλισμού εξ ολοκλήρου ή εν μέρει θα είναι λόγος η ομάδα να αποκλειστεί.
Η διαδικασία του αγώνα
• Οι Αθλητές Ρομπότ τοποθετούνται πίσω από τις γραμμές εκκίνησης (κόκκινη & πορτοκαλί) να κοιτούν τον αντίπαλο.
Δηλαδή ο ένας απέναντι από τον άλλο.
• Οι Αθλητές Ρομπότ πρέπει να ξεκινήσουν αυτόματα, τουλάχιστον πέντε δευτερόλεπτα αφού ο Προπονητής τους πιέσει το κουμπί Start-Stop. Κατά τη διάρκεια αυτών των πέντε δευτερολέπτων, οι Προπονητές πρέπει να κινηθούν έξω από την αρένα.
• Ο γύρος τελειώνει όταν οποιοδήποτε μέρος ενός Αθλητή Ρομπότ αγγίξει την περιοχή έξω από το λευκό πλαίσιο. Ο διαιτητής ανακοινώνει τον νικητή κάθε γύρου και παιχνιδιού.
• Κάθε παιχνίδι αποτελείται από 3 γύρους. Ο Αθλητής Ρομπότ που κερδίζει 3 γύρους κερδίζει το παιχνίδι επίσης. Όταν κανένας Αθλητής Ρομπότ δεν αγγίξει την επιφάνεια έξω από την αρένα κατά την διάρκεια του 1 λεπτού, θεωρείται ισοπαλία. Ο Αθλητής Ρομπότ με τις περισσότερες νίκες σε κάθε έναν από τους 3 γύρους του Αγώνα κερδίζει το παιχνίδι.
• Η μέγιστη διάρκεια κάθε γύρου είναι ένα (1) λεπτό. Κατά συνέπεια, η μέγιστη διάρκεια του Αγώνα είναι 3 λεπτά.
Τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται:
Επιτρέπεται:
• Η αυτόνομη επέκταση του Αθλητή Ρομπότ σε όλες τις διαστάσεις του μετά την έναρξη του αγώνα.
Δεν επιτρέπεται:
• Οι Αθλητές Ρομπότ να χρησιμοποιούν εξαρτήματα που μπορούν να βλάψουν τους αντιπάλους τους.
• Η χρήση συγκολλητικών για την αύξηση της πρόσφυσης.
• Διάσπαση του Αθλητή Ρομπότ σε κομμάτια κατά τη διάρκεια του αγώνα.
• Τηλεχειριστήριο.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:
Οι Αθλητές Ρομπότ θα επανεξεταστούν από τους κριτές πριν από κάθε Αγώνα και θα πάρουν ένα μοναδικό αυτοκόλλητο αριθμό. Αυτή η αυτοκόλλητη ετικέτα πρέπει να τοποθετηθεί σε μια πλευρά του ρομπότ.
Καθορισμός Νικητή
1. Η νικήτρια κατάταξη για κάθε ηλικιακή κατηγορία θα προκύψει ανάλογα το σύστημα ομίλων/προημιτελικών/τελικών ή πυραμίδας που θα επιλεγεί από την οργανωτική επιτροπή.
2. Σε περίπτωση ισοπαλίας στο τελικό σκορ, ο διαιτητής θα δώσει την νίκη μετά από έναν επιπλέον αγώνα νοκ άουτ.
3. Όλες οι ομάδες βραβεύονται με διάφορα βραβεία.
Δημιουργήστε τον λογαριασμό προπονητή και δηλώστε τις ομάδες σας πατώντας στο παρακάτω κουμπί.