top of page

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ 2x2
 

Junior
 

MRC JUNIOR LOGO.png
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.png

ΗΛΙΚΙΑΚΗ   ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΠΡΟΝΗΠΙΟ  -  ΝΗΠΙΟ

Α΄- Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΣΤΟΧΟΣ

Ο στόχος των Ποδοσφαιριστών Ρομπότ μιας ομάδας (σύμπραξη 2 ομάδων σε μία, ποδόσφαιρο 2x2), η οποία αποτελείται από 2 ρομπότ και προκύπτει μετά από τυχαία κλήρωση, είναι να βάλουν όσο το δυνατόν περισσότερα γκολ στην αντίπαλη ομάδα.

ΟΜΑΔΑ

1. Στους Αγώνες συμμετέχουν ομάδες και όχι άτομα.

2. Κάθε ομάδα μπορεί να αποτελείται από δύο (2) – τέσσερα (4) άτομα.

3. Κάθε ομάδα πρέπει να έχει 1 Ποδοσφαιριστή Ρομπότ.

4. Η ομάδα ορίζει ένα μέλος της ως βασικό Προπονητή για τον Ποδοσφαιριστή Ρομπότ της ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για την επικοινωνία με την Οργανωτική Επιτροπή και τους κριτές, για τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου και για το χειρισμό του Αθλητή Ρομπότ κατά τη διάρκεια των Αγώνων.

5. Μετά από κλήρωση γίνεται σύμπραξη 2 ομάδων σε μία προκειμένου να αγωνιστούν πλέον ως κοινή ομάδα στην κατηγορία ποδόσφαιρο 2 x 2.

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΡΟΜΠΟΤ 

Για τον διαγωνισμό  MRC JUNIOR επιτρέπεται η χρήση των παρακάτω ρομποτικών πακέτων:

  • Lego Spike Essential

  • Lego WeDo2

  • Lego Boost

  • Maqueen DF robot

  • Edison robot

  • Finch 2.0

  • Ozobot

ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ME THN ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ EMAIL ΣΤΟ info@he-ro.gr.

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ  ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ΡΟΜΠΟΤ

1. Ο Ποδοσφαιριστής Ρομπότ πρέπει να είναι τηλεχειριζόμενος με πρόγραμμα φτιαγμένο σε Laptop ή με τηλεχειριστήρια μόνο εάν αυτά έχουν πριν προγραμματιστεί για να συνδέονται με τον Ποδοσφαιριστή ρομπότ (απαγορεύεται η χρήση έτοιμης εφαρμογής τηλεχειρισμού των παραπάνω εκπαιδευτικών ρομποτικών πακέτων) .

2. Οι μέγιστες διαστάσεις του πρέπει να είναι (20 εκατοστά Πλάτος x 20 εκατοστά Μήκος).

3. Για επιβεβαίωση των προδιαγραφών που αναφέρονται στο σημείο πιο πάνω, ο Αθλητής Ρομπότ θα ζυγίζεται και θα πρέπει με άνεση να χωρεί σε κιβώτιο ελέγχου.

       - Το κιβώτιο ελέγχου έχει διαστάσεις (20 x 20) εκατοστά συν δύο (2) χιλιοστά ανοχή.

4.  Ο Ποδοσφαιριστής Ρομπότ θα πρέπει να τοποθετείται στο κιβώτιο ελέγχου χωρίς να εξασκείται πίεση.

5. Ο Ποδοσφαιριστής Ρομπότ δεν θα πρέπει να φθείρει ή καταστρέφει την πίστα ή να αποτελεί απειλή για τους θεατές με οποιοδήποτε τρόπο.

6. Ο Ποδοσφαιριστής Ρομπότ πρέπει να έχει κουμπί έναρξης και λήξης της λειτουργίας του.

7. Το μέγιστο βάρος του ρομπότ πρέπει να είναι 700 γραμμάρια.

8. Ο Ποδοσφαιριστής ρομπότ θα πρέπει απαραίτητα να έχει τα ηλεκτρονικά μέρη (εγκέφαλο, κινητήρες, αισθητήρες) του πακέτου που θα επιλέξετε και επίσης τους τροχούς. Απαγορεύεται η χρήση τροχών και ηλεκτρονικών μερών από άλλα ρομποτικά πακέτα. Επιτρέπεται η επιπλέον χρήση με άξονες, γρανάζια, λαστιχάκια από άλλα πακέτα της Lego.

Τεχνικός Έλεγχος Αθλητή Ρομπότ

1. Ο αρχικός τεχνικός έλεγχος θα πραγματοποιηθεί την ημέρα των Αγώνων σε χώρο και χρόνο που θα καθοριστεί από τους διοργανωτές.

2. Τεχνικός έλεγχος διενεργείται πριν από την έναρξη κάθε φάσης των Αγώνων στον οποίο τυχόν συμμετέχει ο Ποδοσφαιριστής Ρομπότ.

3. Τυχόν αποτυχία μίας ομάδας να προσέλθει έγκαιρα για τεχνικό έλεγχο του Ποδοσφαιριστή Ρομπότ  της οδηγεί στον αυτόματο αποκλεισμό της ομάδας από τη διοργάνωση.

4. Υπεύθυνοι για να προσκομίσουν τον Ποδοσφαιριστή Ρομπότ της ομάδας για τεχνικό έλεγχο είναι μόνο οι 2  προπονητές του Ποδοσφαιριστή Ρομπότ που θα ορίσει η ομάδα.

5. Ο τεχνικός έλεγχος περιλαμβάνει τον έλεγχο του Ποδοσφαιριστή Ρομπότ σύμφωνα με τους όρους που περιγράφονται παραπάνω στην ενότητα Ποδοσφαιριστής Ρομπότ. Αν δεν καλύπτει τις προδιαγραφές δεν θα γίνει αποδεκτό για να διαγωνιστεί και αυτόματα αποκλείεται από τη διοργάνωση.

6. Κατά την διάρκεια του τεχνικού ελέγχου θα γίνουν ερωτήσεις στην ομάδα στα κρίσιμα σημεία του προγράμματος του ρομπότ. Η ομάδα θα πρέπει να έχει μαζί της το laptop της με το πρόγραμμα του Αθλητή ανοικτό. Εάν από τις ερωτήσεις αποδειχτεί ότι η ομάδα δεν έχει γνώση του προγράμματος τότε η ομάδα λαμβάνει ως ποινή μείον 1 γκολ στο σύνολο των γκολ που τυχόν θα φέρει στο Άθλημα.

ΠΙΣΤΑ

1. Οι πίστα του Αγώνα είναι ορθογώνια με διαστάσεις 236,2 x114.3 cm

2. Ο αγωνιστικός χώρος είναι  197,34 X 98,42 cm

3. Διαστάσεις Μεγάλης Περιοχής: 230 Χ 560 mm

4. Οι εστίες είναι Μήκος: 35 cm  - Ύψος: 12 cm  -  Βάθος: 8 cm

5. Περιμετρικά φέρει λευκό πλαίσιο πάχους 2.5εκ για ασφάλεια των ρομπότ.

6. Για δοκιμή των Ποδοσφαιριστών  Ρομπότ πριν την έναρξη των Αγώνων θα υπάρχει χρόνος όπου οι Προπονητές τους θα έχουν πρόσβαση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και σύμφωνα με πρόγραμμα που θα ανακοινωθεί την ημέρα των αγώνων.

7. Μετά τις δοκιμές και λίγο πριν την έναρξη κάθε διαγωνιστικού γύρου οι Ποδοσφαιριστές Ρομπότ θα μπαίνουν σε καραντίνα.

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ new field.png

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

1. Τα ρομπότ θα χωριστούν σε ομάδες ανάλογα με τον αριθμό των συμμετεχόντων. Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί σε σύστημα ομίλων/προημιτελικών/τελικών, ώστε να επιτρέπονται ίσοι γύροι παιχνιδιού για κάθε ομάδα. Οι αποφάσεις των διαιτητών πρέπει να είναι ομόφωνες και οριστικές. Αμφισβήτηση αυτών των αποφάσεων οδηγεί σε αποκλεισμό.


2.Το ταίριασμα των ομάδων θα γίνει τυχαία με κλήρωση,  μετά την επίσημη έναρξη του διαγωνισμού θα είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα για όλους τους συμμετέχοντες. Όσοι περάσουν τους ομίλους θα παίξουν προημιτελικούς/ημιτελικούς/τελικούς.
Εάν ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν είναι αρκετός για τους ομίλους, ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί από την αρχή χρησιμοποιώντας το πυραμιδικό σύστημα. Η θέση στην πυραμίδα θα είναι τυχαία.

3.Μετά τον τεχνικό έλεγχο, όλες οι ομάδες θα παραμείνουν στον χώρο που τους έχει δεσμευτεί.  Οι ομάδες μπορούν να εγκαταλείψουν τον χώρο μόνο όταν κληθούν στον αγωνιστικό χώρο. Κάθε ομάδα θα κληθεί από έναν διαιτητή του αγώνα, όταν χρειαστεί να πάει στον χώρο αναμονής που βρίσκεται κοντά στον αγωνιστικό χώρο.


4. Εάν η ομάδα δεν επιστρέψει στην πρώτη κλήση, θα χάσει τον αγώνα.


5. Μετά την ολοκλήρωση ενός αγώνα, οι ομάδες πρέπει να επιστρέψουν στον χώρο που έχει δεσμευτεί για αυτές.


6. Κάθε ομάδα έχει την ευθύνη να ακολουθεί το αρχικό πρόγραμμα, που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα και στον χώρο της ομάδας. ΜΗΝ ΑΡΓΗΣΕΤΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!

Αν μια ομάδα δεν προσέλθει στον αγωνιστικό χώρο σε 5 λεπτά  αποκλείεται!!!


7. Κάθε ομάδα θα έχει έως 2 προπονητές του Αθλητή Ρομπότ. Μόνο οι προπονητές επιτρέπονται στην περιοχή αναμονής ή στην περιοχή παιχνιδιού. Η υπόλοιπη ομάδα θα παραμείνει στον χώρο της ομάδας ή θα παρακολουθήσει το παιχνίδι από το κοινό.

Η διαδικασία του αγώνα

• Οι Ποδοσφαιριστές Ρομπότ τοποθετούνται πίσω από την λευκή γραμμή της περιοχής που υπερασπίζονται.

• Ο Διαιτητής ρίχνει κέρμα για να βγει η ομάδα που ξεκινάει πρώτη. Η ομάδα μπορεί να διαλέξει εστία.

• Ο Διαιτητής τοποθετεί την μπάλα στο κέντρο του γηπέδου.

• Η ομάδα που ξεκινάει τον αγώνα θα πρέπει να έχει ένα της Ποδοσφαιριστή Ρομπότ κοντά στην μπάλα αλλά ο άλλος της Ποδοσφαιριστής θα πρέπει να είναι πίσω από την λευκή γραμμή της περιοχής της.

• Οι Ποδοσφαιριστές Ρομπότ πρέπει να ξεκινήσουν να κινούνται τουλάχιστον πέντε δευτερόλεπτα αφού ο Διαιτητής σφυρίξει την έναρξη.  Σε αντίθετη περίπτωση μένει εκτός γηπέδου για 2 λεπτά.

• Κατά την διάρκεια του αγώνα ο χρόνος δεν σταματάει καμία στιγμή.

• Ο Διαιτητής είναι ο μόνος ο οποίος μπορεί να επαναφέρει την μπάλα στο κέντρο του γηπέδου οποιαδήποτε στιγμή κρίνει ότι χρειαστεί.

 

• Ο Διαιτητής είναι ο μόνος ο οποίος μπορεί να ακουμπήσει ένα τραυματισμένο Ποδοσφαιριστή Ρομπότ και να τον απομακρύνει από τον αγώνα.

 

• Ο Ποδοσφαιριστής Ρομπότ μπορεί να επανέρθει μετά από επισκευή στον Αγώνα μόνο από τον Διαιτητή.

• Γκολ καταγράφεται  εάν η μπάλα παραμείνει μέσα στο τέρμα ή μπει και βγει.

• Ο κάθε Αγώνας διαρκεί 5 λεπτά.

Τι απαγορεύεται:

• Οι Ποδοσφαιριστές Ρομπότ να χρησιμοποιούν εξαρτήματα που μπορούν να βλάψουν τους αντιπάλους τους.

• Οι Ποδοσφαιριστές Ρομπότ να αιχμαλωτίσουν την μπάλα με οποιοδήποτε τρόπο. Η μπάλα πρέπει να κινείται ελεύθερα μέσα στο γήπεδο. Ο Ποδοσφαιριστής ρομπότ δεν θα πρέπει να έχει μπροστά εξάρτημα που θα χωράει περισσότερο από το 1/3 της μπάλας.

• Οι Ποδοσφαιριστές Ρομπότ να μαρκάρουν τον αντίπαλο και να τον εγκλωβίσουν.

• Η χρήση συγκολλητικών για την αύξηση της πρόσφυσης.

• Να ακουμπάει τον Ποδοσφαιριστή Ρομπότ ο Προπονητής του κατά την διάρκεια του Αγώνα.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:

Οι Ποδοσφαιριστές  Ρομπότ θα επανεξεταστούν από τους διαιτητές πριν από κάθε Αγώνα.

Νικήτριες αναδεικνύονται οι ομάδες μετά από την ολοκλήρωση της αγωνιστικής όλων των ομίλων, χωριστά για κάθε ηλικιακή κατηγορία.

ΝΙΚΗΤΕΣ

football-low_res.jpg
bottom of page