NEW ROBOT MINOAN ROBOTSPORTS COMPETITION.png

ΠΑΛΗ HUMANOIDS
 

ΠΑΛΗ.png

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

STUDENTS / ADULTS: 15 +

ΣΤΟΧΟΣ

Ο στόχος των Αθλητών Ρομπότ είναι να βγάλουν εκτός μάχης τον αντίπαλο στην ειδική διαμορφωμένη πίστα πάλης και να θεωρηθεί νικητής.

Υπάρχει περιορισμός χρόνο... λεπτά σε κάθε γύρο.

Η Πάλη, ως άθλημα, δεν απαιτεί τη ζημία ή την καταστροφή του αντιπάλου, αλλά μόνο την μετατόπιση του έξω από την πίστα.
Σε μια τέτοια περίπτωση ο Αθλητής Ρομπότ που παραβιάζει τις βασικές αξίες θα αποκλειστεί και ο αντίπαλος θα κηρυχθεί νικητής.

ΟΜΑΔΑ

1. Σχηματισμός Ομάδας

1 Στους Αγώνες συμμετέχουν ομάδες και όχι άτομα.

2. Κάθε ομάδα μπορεί να αποτελείται από δύο (2) και άνω άτομα.

3. Η ομάδα ορίζει δύο μέλη της ως βασικούς Προπονητές του Αθλητή Ρομπότ της οι οποίοι θα είναι υπεύθυνοι για την επικοινωνία με την Οργανωτική Επιτροπή και τους κριτές, για τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου και για το χειρισμό του Αθλητή Ρομπότ κατά τη διάρκεια των Αγώνων.

ΑΘΛΗΤΗΣ ΡΟΜΠΟΤ - ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΘΛΗΤΗ

2. Απαιτήσεις Αθλητή Ρομπότ

2.1. Γενικές προδιαγραφές ρομπότ 

1. Οποιοσδήποτε σχεδιασμός ρομπότ επιτρέπεται, εάν δεν υπόκειται στους περιορισμούς της ενότητας 2.2.


2. Ένα ρομπότ πρέπει να χωράει σε ένα τετράγωνο με μήκος πλευράς 20 cm (200 mm). Μέγιστο ύψος για το ρομπότ 50 cm (500 mm).


3. Η συνολική μάζα ενός ρομπότ στην αρχή ενός αγώνα πρέπει να είναι κάτω από 3 kg (3000g).

4. Το ρομπότ πρέπει να είναι ανθρωποειδές δίποδο που περπατά με δύο πόδια και πρέπει να μετατοπίζει το κέντρο βάρους του για να διατηρεί την ισορροπία του όταν περπατά.


5. Όλα τα ρομπότ πρέπει να είναι αυτόνομα. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν οποιοιδήποτε μηχανισμοί ελέγχου, εφόσον όλα τα εξαρτήματα περιέχονται στο ρομπότ και ο μηχανισμός δεν αλληλεπιδρά με εξωτερικό σύστημα ελέγχου (άνθρωπος, μηχανή ή άλλο).


6. Τα ρομπότ πρέπει να έχουν εμφανίσει έναν αριθμό, προσφορά από τους διοργανωτές , στο εξωτερικό περίβλημα του ρομπότ σε εμφανές σημείο. Ο αριθμός που χρησιμοποιείται για την αναγνώριση του ρομπότ από τον διαιτητή και μπορεί να βρεθεί στον Φάκελο της Ομάδας (λεπτομέρειες στο παράρτημα.
 

2.2. Περιορισμοί ρομπότ

1. Όταν περπατάτε, το ένα πόδι πρέπει να σηκώνεται από το πάτωμα, ενώ το άλλο πόδι ισορροπεί το ρομπότ.

2. Κατά το περπάτημα, το πόδι που ισορροπεί το ρομπότ πρέπει να έχει γωνία άρθρωσης γόνατος μεγαλύτερη από 90 μοίρες. Σε οποιοδήποτε σημείο, εάν αυτό δεν συμβαίνει, το ρομπότ δεν θα θεωρείται ότι περπατά.

3. Τα πόδια μπορούν να έχουν οποιοδήποτε σχήμα και σχήμα, εφόσον διατηρούνται όλα τα παρακάτω:

ένα. Το πόδι του ρομπότ ορίζεται ως το τμήμα του ρομπότ που έρχεται σε επαφή με την επιφάνεια της αρένας (έδαφος).

4. Το μέγιστο μήκος (μέγεθος) του ποδιού πρέπει να είναι μικρότερο από το 50% του μήκους του εκτεταμένου ποδιού του ρομπότ. Το μήκος του ποδιού ορίζεται ως η απόσταση μεταξύ του σημείου όπου το πόδι του ρομπότ αγγίζει το έδαφος και του άξονα που συνδέει το πόδι με το πάνω μέρος του σώματος του ρομπότ.

5. Το μέγιστο μήκος του ποδιού πρέπει να είναι μικρότερο από 20 cm (200 mm).

6. Όταν το ρομπότ στέκεται ή περπατά, ένα ορθογώνιο περίγραμμα γύρω από το αριστερό και το δεξί πόδι δεν πρέπει να επικαλύπτονται.

7. Το ρομπότ πρέπει να έχει 2 βραχίονες. Κάθε εκτεταμένο μήκος του βραχίονα δεν πρέπει να υπερβαίνει το εκτεταμένο μήκος του ποδιού.

8. Το ρομπότ πρέπει να έχει κεφάλι.


9. Συσκευές εμπλοκής, όπως IR LED που προορίζονται για κορεσμό των αντιπάλων αισθητήρων υπερύθρων, δεν επιτρέπονται.


10.  Δεν επιτρέπονται εξαρτήματα που θα μπορούσαν να σπάσουν ή να προκαλέσουν ζημιά στον αγωνιστικό χώρο. Μη χρησιμοποιείτε εξαρτήματα που προορίζονται να βλάψουν το ρομπότ του αντιπάλου ή τον χειριστή του. Τα κανονικά σπρωξίματα και κτυπήματα δεν θεωρούνται πρόθεση για ζημιά.


11. Συσκευές που μπορούν να αποθηκεύσουν υγρό, σκόνη, αέριο ή άλλες ουσίες για ρίψη στον αντίπαλο δεν επιτρέπονται.


12.  Δεν επιτρέπονται οποιεσδήποτε φλεγόμενες συσκευές.


13. Συσκευές που ρίχνουν πράγματα στον αντίπαλό σας δεν επιτρέπονται.


14. Δεν επιτρέπονται κολλώδεις ουσίες για τη βελτίωση της πρόσφυσης.


15. Το ρομπότ πρέπει να μείνει ακίνητο για 5 δευτερόλεπτα πριν την έναρξη του αγώνα. Μετά από 5 δευτερόλεπτα το ρομπότ μπορεί να κινηθεί.

16. Το ρομπότ μπορεί να ξεκινήσει από ένα τηλεχειριστήριο ή από ένα κουμπί στο ρομπότ.

 

ΠΙΣΤΑ

ΠΑΛΗ.jpg
0,80εκ.

150cm

150cm

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

4. Διαδικασία Αγώνα

1. Ένας αγώνας θα αποτελείται από γύρους, εντός συνολικού χρόνου 2 λεπτών, εκτός εάν παραταθεί από τους κριτές. Η παράταση του αγώνα δεν θα υπερβαίνει το 1 λεπτό.

2. Όταν ο αγώνας δεν κερδηθεί από καμία ομάδα εντός του χρονικού ορίου, μπορεί να διεξαχθεί ένας αγώνας επέκτασης, κατά τον οποίο η ομάδα που θα λάβει τον πρώτο πόντο  θα κερδίσει. Εναλλακτικά, ο νικητής/ηττημένος του αγώνα μπορεί να αποφασιστεί από τους κριτές, με κλήρωση ή με ρεβάνς.

3. Εάν τα ρομπότ κολλήσουν, θα εφαρμοστούν οι κανόνες που αναφέρονται παρακάτω.

4. Εάν ένα από τα δύο ρομπότ δεν ξεκινήσει, θα γίνει επανεκκίνηση. Εάν σε αυτήν την επανεκκίνηση δεν ξεκινήσει το ίδιο ρομπότ, ο αγώνας θα κερδίσει το ρομπότ που κινείται.

4.1 Πορεία του Διαγωνισμού

1. Τα ρομπότ θα χωριστούν σε ομάδες ανάλογα με τον αριθμό των συμμετεχόντων. Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί σε σύστημα ομίλων/προημιτελικών/τελικών, ώστε να επιτρέπονται ίσοι γύροι παιχνιδιού για κάθε ρομπότ. Οι αποφάσεις των διαιτητών πρέπει να είναι ομόφωνες και οριστικές. αμφισβήτηση αυτών των αποφάσεων οδηγεί σε αποκλεισμό.


2.Το ταίριασμα των ομάδων θα γίνει τυχαία με κλήρωση,  μετά την επίσημη έναρξη του διαγωνισμού. Θα είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα για όλους τους συμμετέχοντες. Όσοι περάσουν τους ομίλους θα παίξουν προημιτελικούς/ημιτελικούς/τελικούς.
Εάν ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν είναι αρκετός για τους ομίλους, ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί από την αρχή χρησιμοποιώντας το πυραμιδικό σύστημα. Η θέση στην πυραμίδα θα είναι τυχαία.


4.Κατά τη διάρκεια ολόκληρου του διαγωνισμού, μια ομάδα έχει το δικαίωμα σε 2 διακοπές επαναπρογραμματισμού, 5 λεπτών η καθεμία. Άλλα διαλείμματα επιτρέπονται μόνο για μηχανικά προβλήματα και μόνο με την έγκριση του διαιτητή. Αυτός ο κανόνας εφαρμόζεται μόνο κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. 


5.Μέχρι την έγκριση, όλες οι ομάδες θα παραμείνουν στον χώρο που τους έχει δεσμευτεί  Οι ομάδες μπορούν να εγκαταλείψουν τον χώρο μόνο όταν κληθούν στον αγωνιστικό χώρο. Κάθε ομάδα θα κληθεί από έναν διαιτητή του αγώνα, όταν χρειαστεί να πάει στον χώρο αναμονής που βρίσκεται κοντά στον αγωνιστικό χώρο.


6. Μετά την έγκριση οι ομάδες, που θα ακολουθήσουν στην εκκίνηση, θα παραμείνουν στον αγωνιστικό χώρο, στον χώρο αναμονής. Οι ομάδες θα φύγουν από αυτόν τον χώρο μόνο εάν συμφωνήσει ο διαιτητής ή μόνο για επισκευές και πρέπει να επιστρέψουν στον χρόνο που έχει ορίσει ο διαιτητής. Εάν η ομάδα δεν επιστρέψει στην πρώτη κλήση, θα χάσει τον αγώνα.


7. Μετά την ολοκλήρωση ενός αγώνα, οι ομάδες πρέπει να επιστρέψουν στον χώρο που έχει δεσμευτεί για αυτές.


8 . Κάθε ομάδα έχει την ευθύνη να ακολουθεί το αρχικό πρόγραμμα, που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα και στον χώρο της ομάδας. ΜΗΝ ΑΡΓΗΣΕΤΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!

Αν μια ομάδα δεν προσέλθει στον αγωνιστικό χώρο σε 5 λεπτά ο Αθλητής  Ρομπότ αποκλείεται!!!


9. Κάθε ομάδα θα έχει 2 προπονητές του Αθλητή Ρομπότ. Μόνο οι προπονητές επιτρέπονται στην περιοχή αναμονής ή στην περιοχή παιχνιδιού. Η υπόλοιπη ομάδα θα παραμείνει στον χώρο της ομάδας ή θα παρακολουθήσει το παιχνίδι από το κοινό.


10. Για τους προπονητές του Αθλητή Ρομπότ είναι υποχρεωτικό να φοράνε γάντια και προστατευτικά γυαλιά. Ο προστατευτικός εξοπλισμός είναι υποχρεωτικός στον αγωνιστικό χώρο πριν και κατά τη διάρκεια των αγώνων. Ο προστατευτικός εξοπλισμός θα ελεγχθεί κατά την έγκριση.


11. Η έλλειψη του προστατευτικού εξοπλισμού εξ ολοκλήρου ή εν μέρει θα είναι λόγος  η  ομάδα να αποκλειστεί.

4.2. Καταλληλότητα Αθλητών Ρομπότ


Κάθε ομάδα θα πρέπει να περάσει το στάδιο τεχνικού ελέγχου, προκειμένου να συμμετάσχει με τα ρομπότ της στον διαγωνισμό.


Τα στάδια  είναι:

1. Έλεγχος των διαστάσεων του ρομπότ τοποθετώντας ένα κουτί/πλαίσιο 20,3 cm x 20,3 cm (203 mm x 203 mm), χωρίς πάτο, πάνω από το ρομπότ. Το ύψος του ρομπότ θα μετρηθεί το μέγιστο 50,3 cm (503 mm)
2. Ζύγιση του ρομπότ σε ψηφιακή ζυγαριά. Η μέγιστη τιμή πρέπει να είναι 3005 g.
3. Θα ελεγχθεί η καθυστέρηση 5 δευτερολέπτων.
4. Θα ελεγχθεί εάν οι προπονητές του Αθλητή Ρομπότ διαθέτουν τον προστατευτικό εξοπλισμό.
5. Θα τοποθετηθεί ένας μοναδικός αριθμός  στο εξωτερικό περίβλημα του ρομπότ. 

6. Επίδειξη του προγράμματος στην τεχνική επιτροπή.

7. Το ρομπότ δεν θα περιοριστεί μετά την έγκριση. Μπορούν να συνεχίσουν τις δοκιμές στην πίστα και στον προγραμματισμό αλλά χωρίς να αλλάξουν οι διαστάσεις του ρομπότ. (Προσοχή ο Αθλητής σας θα μετρηθεί εάν έχει σωστές διαστάσεις και πριν από τον αγώνα).

4.3. Έναρξη, Διακοπή, Συνέχιση, Τέλος αγώνα 

1. Τοποθέτηση ρομπότ

Μετά από οδηγίες του διαιτητή, οι δύο πρώτες ομάδες πλησιάζουν το ρινγκ για να τοποθετήσουν τα ρομπότ τους στην πίστα της πάλης. Οι χειριστές θα τοποθετήσουν τα ρομπότ ταυτόχρονα στον αγωνιστικό χώρο. Ο διαιτητής θα δώσει το σύνθημα. Μετά την τοποθέτηση, τα ρομπότ ενδέχεται να μην μετακινούνται πλέον. Αφού τοποθετηθεί ο Αθλητής Ρομπότ στον αγωνιστικό χώρο, οι προπονητές του θα πρέπει να αποσυρθούν στην επισημασμένη ασφαλή περιοχή.

Οι Αθλητές ρομπότ τοποθετούνται ο ένας απέναντι από τον άλλο (να κοιτάζουν ο ένας τον άλλο). Μεταξύ τους υπάρχει απόσταση 50 εκατοστών.

Ο διαιτητής θα ελέγξει εάν τα ρομπότ είναι εντάξει. Εάν η τοποθέτηση δεν είναι σωστή, η τοποθέτηση των ρομπότ θα γίνει ξανά.

2. Αρχή Αγώνα

Ο αγώνας ξεκινά με την εντολή του διαιτητή. Στην εντολή εκκίνησης οι χειριστές θα ξεκινήσουν τα ρομπότ, τα οποία πρέπει να μετακινηθούν μετά από καθυστέρηση 5 δευτερολέπτων.
Η εκκίνηση θα γίνει αφού οι προπονητές του ρομπότ βρίσκονται στην ασφαλή περιοχή. Εάν οι προπονητές εγκαταλείψουν τον αγωνιστικό χώρο χωρίς την έγκριση του διαιτητή, η ομάδα μπορεί να χάσει έναν βαθμό ή να αποκλειστεί. 

 

3. Διακοπή, Συνέχιση αγώνα.

Ο αγώνας σταματά και συνεχίζεται όταν το ανακοινώσει ένας κριτής. Ο κριτής ανακοινώνει τη στιγμή που τα ρομπότ μπορούν να τοποθετηθούν στον αγωνιστικό χώρο, τη στιγμή που οι προπονητές του ρομπότ  θα υποχωρήσουν στην ασφαλή περιοχή και τη στιγμή που μπορούν να πάρουν τα ρομπότ από τον αγωνιστικό χώρο. 

 

4.Τέλος 

Ο αγώνας τελειώνει όταν το ανακοινώσει ο κριτής. Οι δύο ομάδες απομακρύνουν τους Αθλητές ρομπότ από την περιοχή του αγωνιστικού χώρου. Μετά την ανάκτηση των ρομπότ, η απόφαση είναι οριστική και δεν θα δηλωθούν αντιρρήσεις. 

 

5. Χρόνος αγώνα 

1. Διάρκεια Ένας αγώνας θα διεξαχθεί για συνολικά 4 λεπτά, ξεκινώντας και τελειώνοντας με εντολή του κριτή.

2. Παράταση 

Ένας παρατεταμένος αγώνας, εάν ζητηθεί από τον κριτή, θα διαρκέσει το πολύ 1 λεπτό.

4.4 Βαθμολογία 

  1. Knockdown. Ένα knowckdown συμβαίνει όταν ένα ρομπότ χτυπιέται κάτω από τον αντίπαλό του. 2 βαθμοί θα προστεθούν στη βαθμολογία των αντιπάλων. 

  2. Slipdown. Μια ολίσθηση συμβαίνει όταν ένα ρομπότ πέφτει μόνο του. 1 βαθμός προστίθεται στη βαθμολογία των αντιπάλων. 

  3. Ringout. Ένα σφύριγμα από τον διαιτητή ακούγεται όταν οποιοδήποτε μέρος ενός ρομπότ έρχεται σε επαφή με την επιφάνεια έξω από την αρένα. 3 βαθμοί θα προστεθούν στη βαθμολογία των αντιπάλων.

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις οι προπονητές του Αθλητή ρομπότ θα λάβουν άδεια από τον διαιτητή να τοποθετήσουν το ρομπότ της μπρούμυτα εντός του αγωνιστικού χώρου χωρίς περαιτέρω ποινή, υπό την προϋπόθεση ότι μπορεί να σηκωθεί μέσα σε αντίστροφη μέτρηση 10 δευτερολέπτων.

 4. Nock Out. Ένα νοκ άουτ συμβαίνει όταν ένα ρομπότ αποτυγχάνει να σηκωθεί μέσα σε αντίστροφη μέτρηση 10 δευτερολέπτων.
Επιπλέον ένα νοκ-άουτ συμβαίνει όταν ένα ρομπότ δεν είναι σε θέση να κινηθεί ή να περπατήσει μέσα σε αντίστροφη μέτρηση 10 δευτερολέπτων.
Όταν δηλωθεί νοκ άουτ, ο αγώνας τερματίζεται αμέσως και ο αγώνας θα κατακυρωθεί στον αντίπαλο με 4 πόντους.

 Όλοι οι πόντοι θα αθροιστούν για τους αντιπάλους για κάθε γύρο.


Ο αγώνας μπορεί να διακοπεί από τον κριτή εάν τα ρομπότ δεν αγγίξουν το ένα το άλλο για περισσότερα από 15 δευτερόλεπτα και δεν υπάρχει ξεκάθαρη βούληση για μάχη.


4.5. Καθορισμός Νικητή
1. Το ρομπότ με τους περισσότερους πόντους θα αναδειχθεί νικητής του αγώνα.

2. Σε περίπτωση νοκ άουτ
3. Σε περίπτωση ισοπαλίας στο τελικό σκορ, ο διαιτητής θα δώσει  την νίκη στον Αθλητή ρομπότ με βάση την τακτική, την επιθετικότητα και τη δραστηριότητα του.

4. Εάν κανένα από τα ρομπότ δεν σημειώσει πόντο, ο κριτής μπορεί να αποφασίσει ότι δεν υπάρχει νικητής του αγώνα.

4.6 Ο αγώνας θα διακοπεί και ένας επαναληπτικός αγώνας θα ξεκινήσει υπό τις ακόλουθες συνθήκες:
1. Εάν ένα από τα δύο ρομπότ δεν ξεκινήσει, θα γίνει μία επανεκκίνηση.
Εάν κατά την επανεκκίνηση το ίδιο ρομπότ δεν ξεκινήσει, τον πόντο θα κερδίσει το ρομπότ που κινείται.
2. Τα ρομπότ είναι μπερδεμένα ή περιφέρονται το ένα γύρω από το άλλο χωρίς αντιληπτή πρόοδο για 10 δευτερόλεπτα θα υπάρξει μία επανεκκίνηση.
Εάν κατά την επανεκκίνηση η κατάσταση επαναλαμβάνεται, νικητής θα είναι το ρομπότ που κινείται περισσότερο και δείχνει πρόθυμο να πολεμήσει.
Εάν κατά την επανεκκίνηση η κατάσταση επαναλαμβάνεται, το ρομπότ που κινείται πιο γρήγορα και επιτίθεται περισσότερο θα είναι ο νικητής του γύρου.
3.Και τα δύο ρομπότ κινούνται, χωρίς να σημειώνουν πρόοδο, ή σταματούν (ακριβώς την ίδια στιγμή) και μένουν σταματημένα για 5 δευτερόλεπτα χωρίς να ακουμπούν το ένα το άλλο. Ωστόσο, εάν ένα ρομπότ σταματήσει πρώτα την κίνησή του, μετά από 5 δευτερόλεπτα θα δηλωθεί ότι δεν έχει τη διάθεση να πολεμήσει. Σε αυτή την περίπτωση ο αντίπαλος θα λάβει έναν πόντο, ακόμα κι αν ο αντίπαλος σταματήσει επίσης. Εάν και τα δύο ρομπότ κινούνται και δεν είναι σαφές εάν σημειώνεται πρόοδος ή όχι, ο κριτής μπορεί να παρατείνει το χρονικό όριο έως και 30 δευτερόλεπτα.
4. Εάν και τα δύο ρομπότ αγγίξουν το εξωτερικό του αγωνιστικού χώρο (λευκή γραμμή) περίπου την ίδια στιγμή και δεν μπορεί να προσδιοριστεί ποιο άγγιξε πρώτο, καλείται ρεβάνς.
Σημαντικό:
Σε περίπτωση που ο νικητής δεν μπορεί να ανακηρυχθεί σε καμία από τις παραπάνω περιπτώσεις, θα υπάρχει ένας ειδικός κανόνας που θα ανακοινωθεί εκείνη την στιγμή.

4.7. Επισκευές, τροποποιήσεις, απρόβλεπτες διακοπές 

Εάν ένα ρομπότ σπάσει κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, ο διαιτητής θα αναθέσει επισκευή εντός 1 λεπτού. Αυτό το εύρος μπορεί να επεκταθεί έως και 5 λεπτά από τους διοργανωτές. Οι επισκευές θα επιβλέπονται από βοηθό διαιτητή, για να αποφευχθεί η αλλαγή των μονάδων ρομπότ με άλλες μη εγκεκριμένες. Εάν ένα ρομπότ δεν μπορεί να επισκευαστεί εντός του καθορισμένου εύρους, ο αγώνας κερδίζεται από το αντίπαλο ρομπότ, αλλά η ομάδα  μπορεί να συνεχίσει τις επισκευές μέχρι τον επόμενο αγώνα, σε αυτήν την περίπτωση υπό την επίβλεψη ενός διαιτητή / μέλους της οργανωτικής επιτροπής.

Μπορεί να γίνει αντικατάσταση ελαττωματικών εξαρτημάτων και οι μπαταρίες μπορούν να επαναφορτιστούν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, εάν είναι απαραίτητο.
Εάν γίνει οποιαδήποτε τροποποίηση στο ρομπότ μετά την έγκριση, το ρομπότ πρέπει να περάσει ξανά το στάδιο τεχνικού ελέγχου.

4.8. Παραβάσεις 

1. Οι παίκτες που εκτελούν οποιαδήποτε από τις πράξεις που περιγράφονται στις παραπάνω ενότητες θα δηλώνονται ότι παραβιάζουν αυτούς τους κανόνες. 

2. Προσβολές 

Ένας παίκτης που προφέρει υβριστικές λέξεις στον αντίπαλο ή στους κριτές ή βάζει φωνητικές συσκευές σε ένα ρομπότ για να προφέρει προσβλητικές λέξεις ή γράφει προσβλητικές λέξεις στο σώμα ενός ρομπότ ή κάνει οποιαδήποτε προσβλητική ενέργεια, παραβιάζει αυτούς τους κανόνες. 

3. Προστατευτικός εξοπλισμός και ασφαλής περιοχή θεωρούνται σοβαρά παραπτώματα. 

Οι συμμετέχουσες ομάδες είναι πάντα υπεύθυνες για τη δική τους ασφάλεια και για την ασφάλεια των ρομπότ τους και ευθύνονται για τυχόν ατυχήματα που προκαλούνται από τα μέλη της ομάδας τους ή τα ρομπότ τους.  Ο οργανισμός  και τα μέλη της οργανωτικής ομάδας δεν θα θεωρηθούν ποτέ υπεύθυνοι  για τυχόν περιστατικά ή/και ατυχήματα που προκαλούνται από τις συμμετέχουσες ομάδες ή τον εξοπλισμό τους.
4. Ο χειριστής και/ή ο βοηθός δεν υποχωρούν στην ασφαλή περιοχή ή δεν συμμορφώνονται με τις υποδείξεις του διαιτητή. 

 

4.9. Μικρές παραβάσεις 

Μια μικρή παράβαση τιμωρείται με προειδοποίηση και δηλώνεται όταν: 

1. Ο αγωνιζόμενος μπαίνει στο ρινγκ κατά τη διάρκεια του αγώνα, εκτός εάν ο διαιτητής διακόψει τον αγώνα μετά τη χορήγηση ενός πόντου  και ο αγωνιζόμενος πάει να πάρει το ρομπότ . 

2. Απαίτηση διακοπής του αγώνα χωρίς κατάλληλους λόγους. 

3. Είναι αντίθετος με την κρίση του διαιτητή.

4. Λάβετε μέτρα οποιουδήποτε είδους που είναι αντίθετα με το πνεύμα του fair-play του παιχνιδιού.
ρε. 

5. Οι προπονητές εγκαταλείψουν τον χώρο αναμονής χωρίς να ανακοινώσουν τον διαιτητή του αγώνα ή τον βοηθό διαιτητή για τον λόγο αποχώρησης.
6. Εάν μια ομάδα έχει 2 προειδοποιήσεις, ένας βαθμός θα δοθεί στην αντίθετη ομάδα ή η ομάδα μπορεί να αποκλειστεί ανάλογα με τη βαρύτητα της ενέργειας που έκανε.

7. Εάν ένα ρομπότ ξεκινήσει πριν από την καθυστέρηση των 5 δευτερολέπτων, 1 πόντος πηγαίνει στον αντίπαλο.
 
5. Δήλωση αντιρρήσεων 

1.  Δεν γίνονται αντιρρήσεις κατά των αποφάσεων των δικαστών. Οι προπονητές ενός Αθλητή ρομπότ μπορούν να υποβάλουν αντιρρήσεις στην Επιτροπή, πριν τη λήξη του αγώνα, εάν υπάρχουν αμφιβολίες για την άσκηση των παρόντων κανόνων.


5.1 Ευελιξία Κανόνων
Εφόσον τηρείται η έννοια και οι βασικές αρχές των κανόνων, αυτοί οι κανόνες θα είναι αρκετά ευέλικτοι ώστε να περιλαμβάνουν τις αλλαγές στον αριθμό των παικτών και στο περιεχόμενο των αγώνων. Τροποποιήσεις ή κατάργηση των κανόνων μπορούν να γίνουν από τον οργανισμό αρκεί να έχουν δημοσιευτεί πριν από την εκδήλωση και να διατηρούνται με συνέπεια καθ' όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. 




 

hiwonder-tonybot-humanoid-robot-arduino-coding-kit-educational-programming_200d2.jpg.jpg
RobotLAB_Robotis_GP_Top.webp